Oldalak

2013. október 18., péntek

Robbanások

Aki volt már MLM rendszerben működő cégek üzleti bemutatóján, az biztosan emlékszik az előadó okfejtésére, amikor arról beszél, miért tud robbanásszerűen nőni az ember hálózata. Ezt a fajta hatványozódást, gyakran le is rajzolják, hogy még inkább érzékeltessék a robbanás dinamikáját. A logika mindig az, hogy pl.: ha hozzád csatlakozik 5 ember és minden emberedhez ismét 5, majd őhozzájuk is 5 akkor összesen már 155 főből áll a hálózatod, plusz te. Amikor ilyen előadáson ültem és hallgattam a robbanásszerű növekedés logikailag levezetett rendszerét, akkor mindig azt gondoltam: 

ELMÉLETBEN IGAZ DE MI VAN A GYAKORLATBAN? 

Szkeptikus voltam a végtelenségig. Nem győztek meg a 100 ismerősömnek is van 100 ismerőse kezdetű okfejtések. Az előadásokon ezen a ponton mindig azt gondoltam a gyakorlat az nem ilyen egyszerű.
                                                                              
Aztán csatlakoztam a DXN céghez. Korábbi bejegyzésemben írtam miért és hogyan, de semmiképpen nem a robbanásszerű hálózatnövekedésbe vetett hit vezérelt.



A 2012. januári indulást követően elkezdtem dolgozni aktívan. Márciusra már sikernek értékelhető szintre jutottam az üzletben, de a robbanásszerű növekedés csak ezt követően történt meg. Bármilyen szkeptikus is voltam, végül mégis csak működött a dolog. Persze nem annyira egysíkú a történet, hogy az én 5 emberemnek is lesz 5 embere és így tovább. (elméletben persze lehet így is) A gyakorlatban a hozzám csatlakozó emberek közül volt, akinek 5-nél több embere lett és volt, akinek egy sem. (A DXN cégnél nincs korlátozva egy emberhez hányan csatlakozhatnak közvetlenül) Átlagosan azonban a fejlődés jelentős volt és bekövetkezett a hálózatban a robbanás. 2012. márciusban 20 fő, áprilisban már 40 fő és augusztusig összesen már 126 fő volt a hálózatban.

(Zárójelben jegyzem meg, hogy a hálózatomban tapasztalt növekedés nem számít óriásinak. Nyilván aki nagyobb energia-befektetéssel vagy ügyesebben csinálja annak a robbanása is nagyobb lehet. Tapasztaltam is ilyet a DXN cégnél. Totál amatőrként azonban nekem ez is csodás fejlődés volt)

Amatőr hálózatépítőként a növekedés mértéke és a rendszer működőképessége döbbenetes hatással volt rám. Letaglózott az érzés, hogy az elméletben oly sokszor hallott robbanás a gyakorlatban is működik. Teszem, hozzá a növekedés nem csak a létszámban volt jelentős, hanem ezzel párhuzamosan a hálózat által generált forgalom óriásit nőtt és természetesen ezzel párhuzamosan a jövedelem is. A növekedés dinamikája természetesen hullámzó volt, de a fejlődés azonban töretlen maradt.


Akkor már tudtam. Életem legjobb befektetése volt az 5000 Ft regisztrációs díj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése